مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 05:352020-08-25بين الملل

رایزنی وزرای خارجه اردن و روسیه درباره تحولات منطقه ای


وزرای خارجه اردن و روسیه در تماسی تلفنی ضمن بررسی برخی مسایل منطقه ای، بر پایبندی خود به اصل راه حل دو کشوری، اهمیت مذاکرات کمیته قانون اساسی سوریه به عنوان گامی به سوی راه حل سیاسی و نیز حمایت از آتش بس در لیبی و اهمیت دستیابی به راه حلی سیاسی در این کشور تاکید کردند.

- وزرای خارجه اردن و روسیه در تماسی تلفنی ضمن بررسی برخی مسایل منطقه ای، بر پایبندی خود به اصل راه حل دو کشوری، اهمیت مذاکرات کمیته قانون اساسی سوریه به عنوان گامی به سوی راه حل سیاسی و نیز حمایت از آتش بس در لیبی و اهمیت دستیابی به راه حلی سیاسی در این کشور تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن با انتشار توییتی اعلام کرد: این گفت وگوی تلفنی گسترده با سرگیی لاوروف، وزیر خارجه روسیه رضایت از افزایش همکاری ها پس از 57 سال روابط دیپلماتیک را نشان داد.

وزیر خارجه اردن در توییت دیگری نوشت: درباره تحولات منطقه ای گفت وگو کردیم و بر پایبندی خود به راه حل دو کشوری و قوانین بین المللی، اهمیت گفت وگوهای کمیته قانون اساسی سوریه به عنوان گامی به سوی راه حل سیاسی و نیز حمایت از آتش بس در لیبی و اهمیت دستیابی به راه حلی سیاسی در این کشور تاکید کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی وزرای خارجه اردن و روسیه درباره تحولات منطقه ای

رایزنی وزرای خارجه اردن و روسیه درباره تحولات منطقه ای